Sammanfattning: April

Gud, tänk att det är första maj idag, helt otroligt vad tiden går fort! Man har ungefär bara 30 dar kvar i skolan och sen har man gått ännu ett år, helt otroligt! :)

Antal böcker lästa: 3
Antal sidor lästa: 966

Bästa bok:


Sämsta bok: Ingen var under betyget 5 så det blev ingen denna månad.

Andra lästa böcker denna månad: Reckless och Som om ingenting.


Ja, denna månad har varit skitdålig rent ut sagt. Jag har haft "ledigt" hela månaden och dessutom påsklov. Jag vet inte  varför det blev såhär egentligen men man får väl vara glad över att det blev några böcker i alla fall :)

Nästa månad ska jag läsa minst 6 st har jag bestämt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0