TAG #om jag hade 500kr i presentkort

Det känns som att bloggen behöver piffas med andra inlägg än recensioner, så jag tänkte göra denna underbara tag som Anna från Readingthisworld kommit på! :) Man ska alltså gå till valfri onlinebokhandel och välja ut vilka böcker man skulle köpa om man hade 500 spänn att spendera! Jag valde adlibris.com, bara för att jag tycker att dom är billiga och bra! :)
 
 
 
 
Först och främst skulle jag beställa denna box som innehåller Mess, This is not a book & Wreck this journal. Dessa böcker verkar totally awesome och trots mitt bokhylle-beslut, så har jag beställt Wreck this journal, för jag räknar det som nåt som kan utveckla mig och inte som en "läsebok".
 
Sedan skulle jag beställa The scorch trials eftersom jag läser The maze runner nu och tycker att den är super! :)
 
Jag skulle också beställa Beauty Queens & The summer of skinny dipping för det är två böcker som jag har varit sugen på väldigt länge! :)

Totalsumman blev på 479 kronor, vilket jag tycker är ett bra pris för 6 stycken böcker!
 
Har du läst nån av dessa? Vad tyckte du?
 
Dessa bilder som kommer nedan är tagna från weheartit.com och är sidor från Mess, This is not a book & Wreck this journal. Jag tycker att dom är helt awesome! :D
All sizes | WTJ Make a MESS | Flickr - Photo Sharing! This is not a book Jane Doe This is not a book. Restricted area. | Flickr - Photo Sharing! slightly complicated ▲ we are infinite ∞ Likes | Tumblr Likes | Tumblr IMG0048 - HostingPics.net - Hébergement d'images gratuit IMG0054 - HostingPics.net - Hébergement d'images gratuit IMG0064 - HostingPics.net - Hébergement d'images gratuit proudly strange Wreck This Journal! we are infinite ∞ 
 
Jag skulle kunna hålla på i evigheter för att jag tycker det är så coolt, pure awesomeness!! :D

Kommentarer
Postat av: Pia

Den där Wreck This Box verkar ju hur awesome som helst ju! :D Den vill jag också ha! Och kul att du gillar The Maze Runner föresten ^^ Jag läser The Kill Order just nu och jag älskar den! :D

Svar: Jaa, en dag ska jag ha alla böcker av Keri Smith ^^ Superawesome!! :D
None None

2012-08-29 @ 14:05:09
URL: http://bookrelated.devote.se
Postat av: Miriam - Schitzo-Cookie's Bokblogg

De är ascoola har sett dem förut =)

Om du gillar dem har du kollat in den här sidan?
http://thescribbleproject.blogspot.se/?

Svar: Hade aldrig sett sidan förut, tack för tipset! :D
None None

2012-08-29 @ 14:12:58
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.se/
Postat av: Felicia

Wreck this journal verkar ju för awesome ju! Måste nog ta med den i nästa bokbeställning (som kommer ske i september) :D Du hade redan beställt den eller hur? Skulle vara kul om du kunde visa lite hur den ser ut inuti sen osv.
Jag tror också att Wreck this journal kommer bli en framtida födelsedagspresent och julklapp till kompisar om jag själv gillar den. För jag SKA beställa den, nu är det bestämt ;)

Svar: Den är helt awesome!! Jag har fått hem den i brevlådan nu och den är jättefin! Att ge bort den som födelsedagspresent verkar vara en toppenidé! :)
None None

2012-08-30 @ 10:18:40
URL: http://flisansboktips.blogspot.com
Postat av: Felicia

Kan du inte berätta mer om Wreck this box eller va de heter för jag fattar liksom inte vad det är för nåt? :p

Svar: Jag kan göra ett enskilt inlägg om bara den, har annars tänkt visa en del av insidan av den här på bloggen, så det är bara att fortsätta kolla! :)
None None

2012-09-02 @ 19:05:49
URL: http://feliciasboktips.blogspot.com
Postat av: Man

Jag har pillat på Keri Smiths böcker i evigheter, och måste ju ha dem! :-D

Svar: Ja, någon gång vill man ju äga alla! :D
None None

2012-09-02 @ 21:09:13
URL: http://bokskadad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0