Sportlov! :D

Japp, imorrn är den riktigt "officiella" startdagen för mitt sportlov. En hel veckas ledigt och det är hur skönt som helst. Så, vad kommer jag läsa då? Jag har inte den blekaste aning, men jag kan i alla fall säga några böcker som jag är sugen på att läsa. :)


Denna bok skulle jag gärna läsa ut.


Denna bok skulle jag väldigt gärna läsa för den verkar sjukt spännande!

Tror det här liknar Gossip Girl lite, vem vill missa det?

Alla säger att detta är en underbar bok så jag måste se om jag håller med.

Ja, det är bara några av alla jag är sugen på, men jag vet att jag inte kommer plöja alla dessa böcker under en vecka. Fast ibland får man väl drömma lite?^^

Kommentarer
Postat av: Felicia

Dom två första är jag riktigt sugen på men den sista är jag tveksam över :)

2012-02-19 @ 16:24:53
URL: http://feliciasboktips.blogspot.com
Postat av: Andrea :D

Hatar att alla har sportlov före mig :P Bok 1-3 är jättebra och En dag är väl bra eftersom alla verkar tycka det :P

2012-02-20 @ 18:58:30
URL: http://andypandycool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0