Lägesrapport :)

Hej!

Just nu tänker jag inte prata om varför jag har varit borta ett bra tag härifrån, nån dag kanske jag berättar, men just nu håller jag det borta från bloggen.

Istället tänkte jag berätta att årets maj har varit väldigt kallt, har enbart suttit ute i solen en gång?! Helt sjukt, men som alla säger, då får man en varm sommar istället! :D

Under tiden har jag läst ut några böcker, hur många vet jag faktiskt inte, men några i alla fall. Det ska komma upp recensioner på dom, även om det är länge sen jag läste dom.

Upptäckte också att mitt lokala bibliotek lånar ut e-böcker! :) Inte för att jag är någon stor fantast av e-böcker (man vill ju ha lukten av en ny bok, och sidor att bläddra i!) men det är praktiskt, faktiskt. Jag hatar att erkänna det men jo, det är praktiskt. Det bästa är att man kan låna i alla fall, och jag har läst lite i telefonen också^^. Just nu är det Zlatans bok, som jag tror alla vet vilken det är.

Ja, jag tror nog det var det jag skulle ha sagt, och att jag kommer tillbaka nu såklart! :D

The beauty of madness

Jag slänger in en liten underbar bild också, från we<3it, som jag tyckte om. :)

Ha det bra nu, kära läsare! :D

Kommentarer
Postat av: Felicia Svanäng

Hos mig har det varit sol jättemycket, har till och med fått en bikinirand! :)

2012-05-22 @ 15:21:03
URL: http://feliciasboktips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0