Läs gärna detta strunt.

20182_498068500225089_1951203529_n_large
(Mitt drömrum hittar ni bild på här.)
 
Jag känner att det är dags att komma tillbaka till bloggen nu. Jag har nästan klarat av allt i skolan för denna termin och nu till veckan slutar jag runt 2-3 varje dag tror jag. Superskönt!
 
Jag har inte läst mycket sen sist men jag har däremot blivit väldigt inspirerad till att både läsa och blogga. Jag försöker verkligen att få till något bra, promise!

Sen var det det här med designen. Jag tycker att jag behöver lite förändringar och jag har försökt och försökt och försökt men jag fattar ingenting när det gäller alla dessa koder. Finns det någon av er som skulle vilja hjälpa mig? :)
 
Hörrni, I´m back now, at least for now.

Kommentarer
Postat av: Bella

När det gäller design så är mitt absolut bästa tips designadinblogg.se. Det är där jag har lärt mig allting och det bästa är att det är bara att söka på det du vill höra i sökfunktionen så dyker det upp inlägg om det. Väldigt enkla instruktioner för det mesta inom bloggdesign. Helt klart något du måste kika in på :)

Svar: Åh, tack så jättemycket för tipset! Det ska jag absolut kolla in! :)
None None

2012-11-25 @ 07:06:35
URL: http://bellasbok.blogg.se
Postat av: Yrsa

Åh, vilket mysigt rum! Klart man vill bo där!
Kul när inspiration kommer, ser fram emot att läsa! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0