Moi

I detta inlägg tänkte jag berätta mer utförligt om mig själv. Som ni kanske har märkt så har jag inte lämnat ut för mycket info om mig själv, vilket jag inte tycker att man egentligen behöver göra men nu tänkte jag, bloggen har funnits i mer än två år så nu är det dags!
Tumblr_mc5eoam8lq1rh9wavo1_500_large
 
- Mitt förnamn är Moa, så nu vet ni. Det där har varit en sten jag länge velat lyfta.
- Jag fyller 16 den 27:e februari nästa år, och delar min födelsedag med en annan fin bokbloggare vid namn Amelie. :)
- Jag har en hund, en fin en.
- Jag äger cirka 130 böcker.
- Jag startade denna blogg enbart för att jag vart så inspirerad av Tonårsboken.
- Mina två favoritämnen i skolan är musik och engelska för tillfället. Älskar även matte, kemi och svenska.
- Jag hade jättelångt hår när jag var kanske 13-14, sen klippte jag pars till axlarna och nu har jag klippt mig ännu kortare, typ lite längre kill-kort.
- Jag tycker inte om idrotten i skolan men jag älskar att träna själv.
- Regn är något av det mysigaste jag vet.
- Jag har tyckt om kaffe, nu dricker jag bara någon gång ibland.
- Jag har alltid tyckt att te har varit varmt vatten med parfymsmak men nu börjar jag gilla det mer och mer.
- Jag SUGER på att gå upp tidigt, och om jag gör det så är jag alltid på dåligt humör.
- Jag har ett jättestökigt rum, ni skulle svimma om ni såg det. :P
- Jag har enbart flugit tur och retur till Turkiet i hela mitt liv.
- Jag hatar att flyga.
- Jag har aldrig brytt mig om det senaste men jag kan tycka om att shoppa ibland.
- Jag har en Iphone 4S som jag älskar.
- Jag spelar piano på fritiden och har gjort det i snart 6 år.
- Jag kan spela lite gitarr, är självlärd men kan dom flesta enkla ackorden.
- Jag önskar att jag kunde vara mer ordentlig.
- Jag äter nog minst 1 risifrutti om dagen, trots att det inte är jättegott.
- Att fika på mysiga caféer är något av det finaste jag vet.
- Jag har inget emot att vara själv.
- Jag älskar teveserierna Vänner och Gossip girl.
- Tycker även om att kolla på film.
- Jag älskar att ha långa sovmorgnar när man bara ligger kvar i sängen och läser eller kollar på film.
- Rostat bröd tycker jag om.
- Perfekt grillat kött med potatis och någon god sås är svårt att slå, det finns nog inget godare.
- Jag tycker om fina citat, typ som det där uppe.
 
Ja, det där får räcka, nu vet ni lite mer om mig i alla fall! Hoppas att ni tyckte det var lite intressant ändå ;P

Kommentarer
Postat av: Amelie

Gud vilken klockren beskrivning på te. Tyckte exakt så förut, men nu tycker jag hyfsat mycket om det :)
Kul att du nämnde mig också :D

2012-11-01 @ 13:43:27
URL: http://ameliesboktips.blogg.se
Postat av: Pia

Jag har faktiskt undrat jättelänge vad du heter! haha XD Hej Moa! ^^ Och föresten så äääälskar jag rostat bröd! Äter det varje morgon! :D

2012-11-01 @ 17:47:10
URL: http://bookrelated.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0