På min önskelista

Nu har mörkret kommit hit till Sverige när vi ställer om klockorna och kylan biter i en när man går ut. Jag har börjat skriva önskelista till jul och här är några godbitar från den!
 
Percy Jackson - född till hjälte
Denna bok har jag gått och känt och klämt på såååå himla länge, den står högst på min önskelista!
 
Jellicoe road
Denna kritiserade bok vill jag verkligen verkligen verkligen bilda mig en egen uppfattning om. Denna köper jag själv om jag inte får den, för denna SKA jag verkligen läsa! :P
 
A game of thrones - Kampen om järntronen
Denna box fast på svenska önskar jag mig också. Jag har ju hört väldigt bra om dessa böcker runt om på bloggar men en av mina närmsta vänner har också börjat läsa denna serie och hon älskar den. Därför är jag ännu mer sugen på den! :)
 
Vad har ni för julklapps-önskningar då? :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Oooh Percy Jackson är så bra!! :D Jag önskar mig inga böcker i julklapp eftersom att jag ändå köper så många under året. Önskar mig en ny dator istället :) För det jag skriver på för tillfället håller bokstavligen på att falla sönder X)

Svar: Ja, jag har hört det! :) Det låter som en bra plan att önska sig en ny dator, haha xD
None None

2012-11-02 @ 12:34:43
URL: http://bookrelated.devote.se
Postat av: Miriam - Schitzo-Cookie's Bokblogg

Ska också önska mig Jellicoe Road till julklapp tror jag =)

Svar: Den verkar ju så himla bra! Dessutom har ju alla andra redan läst den och tyckt till om den så man vill ju gärna skaffa sig en egen uppfattning! :)
None None

2012-11-02 @ 16:07:40
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0