Bloggen

Egoist †  ingrid d. -
 
Jag har funderat fram och tillbaka många gånger. Velat sluta blogga, inte velat sluta blogga, viljat lägga ner så mycket mer energi och tid än jag har och ja, önskat att jag stod bakom en lika populär blogg som dom flesta andra av er. Jag ska inte klaga, för min blogg är mitt val men jag tänkte skriva ner lite tankar :)
 
- Jag har bestämt mig för att fortsätta blogga, och jag ska skärpa till mig rejält nu och börja igen på allvar.
- Min design måste bytas, jag ska fixa det!
- Jag ska liva upp mina recensioner, dom är lite tråkiga nu..
- Jag, precis som alla andra, är i en enorm lässvacka nu men jag har dock en recension i lager.
- Jag ska försöka att börja fota mer själv också!
- Bilder från we<3it.com som är på böcker är något av det finaste jag vet<3
 
Och så vill jag bara säga tack, för att dom flesta av er fortfarande är kvar! :) <3
 
  

Kommentarer
Postat av: Pia

Klart du ska fortsätta blogga! :D Jag har också haft tankar på att sluta förut, men jag är glad över att jag fortsatte för att man får ju lära känna så många människor med samma intressen och sådär ^^

Svar: Ja, precis min tanke också! Och så länge jag inte tvingar mig själv så är det ju roligt :)
None None

2012-10-19 @ 21:14:22
URL: http://bookrelated.devote.se
Postat av: Miriam - Schitzo-Cookie's Bokblogg

Spännande =)

Svar: Åh va kul att du tycker det! :)
None None

2012-10-22 @ 19:36:31
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0