höstlov

Hej på er!
Hur är det med er, höstlovsmysiga va? Jag har i alla fall gått helt in för höstlov nu och haft på mig mjukiskläder och läst en del. Har haft en helt perfekt start på lovet! :)
 
Detta lov så planerar jag att läsa ut The maze runner. Det är den enda jag verkligen planerar. Sen är det ju självklart att det kan bli någon mer och så men det är i alla fall minst.
 
Ja, annars då, vad tänker jag? Jo, jag planerar en liten eventuell sak här på bloggen om några dagar, och några recensioner och lite sådär, uppdaterade kommer ni i alla fall att bli! :)
 
Och kom ihåg nu, ni är helt underbara som ni är och njut av erat lov nu!
 
 
 Tumblr ♥ Just Another Nerdy Girl pastel | Tumblr Tumblr hot, art, beautiful, book - inspiring picture on Favim.com Autumn'ness (blissdrive: if I had a million dollars  I’d...) Autumn'ness Tumblr 
(som vanligt kommer dessa underbara bilder från we<3it.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0