Mål 2013

Hej på er!

Massor av er skriver mål för 2013 och jag blir ju så sugen på att göra likadant!! Och dessa är ju inga måsten men jag tänker ha dom på skoj. :)

1) Läsa 50 böcker. Jag har läst fler under andra år, men jag vill inte på något sätt pressa mig. :)

2) Läsa mer böcker på engelska. Jag har läst nån här och nån där på engelska och jag tycker ju väldigt mycket om det har jag märkt. Därför vill jag försöka läsa mer på engelska :)

3) Läsa alla olästa böcker i min bokhylla. Ja, detta har jag hållt på med ett tag och är på god väg. Jag tänker dock ta bort en del böcker som jag känner att jag vuxit ifrån istället för att tvinga mig igenom nåt jag inte vill läsa. :)

Det är mina tre mål för i år, vilka mål har ni?


Kommentarer
Postat av: Chamilla

De målen lät inte helt fel. De lät som några jag skulle kunna klara jag med.
Fast 50 böcker... kanske jag skulle kunna sänka mina till 30 böcker, för än så länge har jag bara läst ut en bok och hört slut på två tal böcker.

2013-03-02 @ 17:31:13
URL: http://blandbockerlivetmagin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0