2014

Hej!
 
 
 
 
För det första vill jag bara be om ursäkt för att bilden i förra inlägget inte visades. Jag insåg inte det förrän efteråt när jag inte hade chans att ändra på det. Det är hemskt fult men världen kommer fortsätta ändå antar jag.
 
Nu vill jag tipsa er om en väldigt roligt grej! Anna på boktycke har skrivit ett inlägg med 65 olika utmaningar som man kan göra i år. T.ex. läsa en bok ur genren deckare, osv. Ni hittar inlägget här.
 
Jag tycker att detta är en jättekul idé och det gjorde mig sugen på att delta. Jag har ju inte satt några mål för i år men detta känns inte som mål, det känns mer som utmaningar, vilket peppar mig! Jag tycker det är en väldigt rolig idé och tycker absolut att ni ska delta! :) 

Kommentarer
Postat av: Anna - Boktycke

Superkul att du vill vara med :)

2014-01-05 @ 17:49:51
URL: http://boktycke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0