Sommarregler

 
Bok: Sommarregler
Författare: Shaun Tan
Antal sidor: 52
Förlag: Kabusa böcker
 
Jag tänker inte skriva någon handling till denna då det är en väldigt tunn bok som man antagligen tolkar olika, eftersom att det är bilderna som pratar och inte texten. Det jag däremot tänker skriva är mina tankar! 
 
Detta var första gången jag provade på en grafisk roman/novell, tidigare har jag läst samhällskritiska seriealbum och Lou. Men jag ser ändå denna bok som den första jag läser inom den här genren. Det är en ganska stor men tunn bok och den innehåller helt fantastiska bilder. Redan vid omslaget är jag fast och inuti finns det bilder som nästan gjorde mig mållös eftersom de var så vackra. Boken har egentligen ingen handling men jag tycker att det var en väldigt fin och behaglig bok, som jag gärna skulle bläddra i igen för att se de vackra bilderna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0