Bucket list 2014 vecka 1

Hej på er! Idag tänkte jag summera mina första avklarade punkter på min Bucket list! Jag vet att det inte är något kryss i själva rutan på bilden men mobilen krånglar gällande bilder så därför kan jag varken ta nya/ladda över några till datorn, så ni får helt enkelt bara låtsas som att dom är där. ^^



Den här punkten var inte så svår för mig eftersom jag varje sommar blir en korsordsgalning och köper korsordstidningar hela tiden! Denna vecka slog jag till på ett paket med två tidningar plus två pennor, toppen! :)


Och själva krysset som jag löste var det första i tidningen, jag har någon slags mani att jag börjar från början och gör klart sida för sida tills allt är löst. Jag kan inte hoppa fram och tillbaka eller lämna något med en ruta tom haha..



Detta har jag gjort gånger tre men jag tog bara kort en gång. Då jag inte har frågat om lov så får ni en bild på våra glassar och Lisas tröja.




Jag och min vän Agnes skulle ha picknick i parken men det regnade så vi trodde att vi skulle få sitta inomhus. När vi väl kom fram och träffades så hade det slutat regna så vi bestämde oss för att ha en minipicknick. Så det räknas faktiskt även fast vi inte hade med något hemifrån utan köpte på Ica haha.



Så, det var allt för denna gång! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0