en liten samling av det jag läste i februari.

Hej på er! 
 
Jag vet att dagens datum är 11:e mars, men jag tänkte att jag ändå ville föreviga det jag läste i februari. :)
 
 
I februari läste jag: 
 
Vilken jag inte tyckte var jättebra. Nu i efterhand tycker jag dock om den mer än jag gjorde när jag skrev recensionen, för nu har jag smält den och kanske förstått något slags budskap samtidigt. 
 
Det var den enda bok jag avslutade i februari, och jag är nöjd med det eftersom skolan var crazy under denna tid och den fortfarande är crazy, vi ska få byta lokaler för att vi har vattenskador osv, så det är lite crazy så att säga. Jag hann dock även läsa en novell av Miranda July som hette Den gemensamma uteplatsen och den tyckte jag väldigt mycket om! Om boken inte hade behövt lämnas tillbaka hade jag fortsatt läsa fler noveller av henne. 
 
Jag hoppas att mars månad ger större läslust och att skolan ska lugna ner sig lite efter all dramatik ang. flytten osv. men jag får se, det som blir läst blir läst! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0