Recensioner A-Ö


(Detta är ett uppdaterat inlägg av recensioner A-Ö då jag insåg att min gamla lista innehöll massor av böcker som det inte finns recensioner alls på. Därför tyckte jag att detta behövdes. Update: Listan är fortfarande inte klar och jag håller på med bearbetning av den.)
 
A
Ahern, Cecilia - P.S. Jag älskar dig
Angelini, Josephine - Helena
Ardelius, Gunnar - Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket
 
B
Bjärbo, Lisa - Vi måste sluta ses på det här sättet
Bjärbo, Lisa - Allt jag säger är sant
Brashares, Ann - Systrar i jeans
Black, Holly - Den vita katten
von Bredow, Katarina - Flyga högt
Bushnell, Candace - The Carrie Diaries
 
C
Cohn, Rachel - Nick och Noras oändliga låtlista
Cohn, Rachel - Dash och Lilys utmaningsbok
Chbosky, Stephen - Wallflower
Collins, Suzanne - Hungerspelen
Cane, Rachel - Glashuset
Cane, Rachel - Döda flickors dans
 
D
Dessen, Sarah - Du glömde säga hejdå
Dower, Laura - Stackars mig
Dower, Laura - Drömjobbet
Dowham, Jenny - Innan jag dör
 
E
Elfgren, Sara Bergmark - Cirkeln
Elfgren, Sara Bergmark - Eld
 
F
Fitzpatrick, Becca - Fallen ängel
Fitzpatrick, Becca - Förlorad ängel
Flinn, Alex - Beastly
 
G
Green, John - Förr eller senare exploderar jag
Green, John - Var är Alaska?
Granholm, Emma - Sjutton år och skitsnygg
 
H
 
I
 
J
 
K
Kieri, Katarina - I det här trädet
 
L
Lu, Marie - Legend
Levithan, David - Nick och Noras oändliga låtlista
Levithan, David - Dash och Lilys utmaningsbok
Levithan, David - Liten parlör för älskande
Lindbäck, Johanna - Vi måste sluta ses på det här sättet
Lindbäck, Johanna - Som om jag frågat
Lindbäck, Johanna - Välkommen hem
 
M
 
N
Näsling, Sanna - Kapitulera omedelbart eller dö
Nilsson, Per - I det här trädet
Nedregård, Renate - Mirakel
 
O
Oates, Joyce Carol - Vilda gröna ögon
Olsson, Ingrid - Jag vill bara att du gillar mig
Olofson, Pia - Världen är elak
Oliver, Lauren - Resten får du ta reda på själv
 
P
Perkins, Stephanie - Anna and the french kiss
Perkins, Stephanie - Lola and the boy next door
 
Q
 
R
Rowell, Rainbow - Eleanor & Park
Roth, Veronica - Divergent
Roth, Veronica - Insurgent
Rudberg, Denise - Baristas: tredje boken
Rudberg, Denise - Ett litet snedsprång
 
S
Sandberg, Katarina - Vi är inte sådana som i slutet får varandra
Shiefauer, Jessica - Pojkarna
Strandberg, Mats - Cirkeln
Strandberg, Mats - Eld
Smith, Jennifer E. - Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet
Shepard, Sara - Lögner
Smith, L.J. - Uppvaknandet & Kampen
Strollo, Åsa Anderberg - Hoppas
 
T
Tan, Shaun - Sommarregler
Tengblad, Cajsa - Prestationsprinsessan
 
U
 
V
 
W
 
X
 
Y
 
Z

von Ziegesar, Cecily - Gossip Girl
von Zeigesar, Cecily - Ni vet att ni älskar mig
 
Å
Åkerblom, Gull - Smaka på den här!
 
Ä
 
Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0