En liten tripp till bibblan, okej kanske inte liten....

Hej!
Idag var jag äntligen till bibblan och hämtade mina reserverade böcker. Jag trodde att det var 8 men det var 9, så en hade kommit till:) 

  

Innan jag dör - Jenny Downham (Från 2008 men tror att den är läsvärd)

Sommaren jag blev vacker - Jenny Han ( Eftersom alla tipsar om den)

Alla har ett hungrigt hjärta - Bjorn Sortland ( Fått tips)

Ibland bara måste man - David Levithan ( För att den verka så bra)

Just Jealous - Anne Cassidy ( Är sugen på svenska versionen Besatt, men provar engelska först)

Tusen gånger starkare - Christina Herrström ( Såg på reklam att det skulle bli film, tänkte, måste finnas en bok)

Pilträdets systrar - Ann Brashares ( För att systrar i jeans är så bra)

Döden i dina ögon - Rachel Ward ( Verkar spännande)

Tvillingsjälar - Jacqueline Wilson ( För att hennes tidigare böcker är bra)

Ja, läsning framför mig :)
Men troligtvis kommer det regna hela veckan (hoppas!) så att man kan ha mys/läs-vecka. Just nu är jag på sluttampen av Sveket, andra delen i House of Night- serien och den är jättebra! Elsas mode som jag har sagt att jag ska läsa, skippar jag. Den är för mycket för mig tror jag. Så nu ser man fram emot en bokspeckad vecka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0