förlåt

Hej!
Förlåt för att jag inte skrev något om Min bäste väns pojkvän förut. Men jag var så himla trött.

Bokens namn: Min bäste väns pojkvän
Författare: Mary-Kate & Ashley Olsen
Antal sidor: 117
Betyg: 3/5

Min bäste väns pojkvän handlar om det just namnet säger, deras bäste väns pojkvän. Deras bäste vän har börjat smita undan efter skolan och skyller på barnvakt o liknande. Istället så är hon i Gallerian. Dom börjar smyga på henne och upptäcker att hon har en pojkvän, men det är inte vem som helst utan det är Ashleys gamla pojkvän Ben.
Men Mary-Kate har också fullt upp med musikalen som deras skola ska sätta upp, Grease. Hon är huvudrollen Sally själv men hon är mer än så. Hon tar på sig ansvaret för kulisserna och för att hjälpa skolans bråkstake. Varje gång hon är med bråkstaken ( kommmer inte ihåg vad han heter) så har hon ganska roligt och varje gång kommer hennes pojkvän och ser det där. Mary-Kate försöker förklara men han tror självklart att hon är otrogen.

Det här var en bok som jag tycker kan va läsvärd eftersom den är så kort men samtidigt så finns det inte så mycket som händer. Eller saker händer det hela tiden, det är bara det att dom är så förutsägbara. Nej, den här boken var sisådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0