två recensioner idag

Hej!
Idag så får det bli jätteuppdatering med två recensioner på rad. Den första: Street/Dansfabriken - Eva Susso Den andra: Min bäste väns pojkvän:)

Bokens namn: Street i serien Dansfabriken
Författare: Eva Susso
Antal sidor: 186
Betyg: 4/5

Street är en bok som handlar om fyra ungdomar i Stockholm.
Melina
Satsar allt på dansen, inte ens killar kommer i vägen.
Marko
Bästa vän med Melina, tycker om dansen men är hellre med tjejer.
Rafael
Han är ny i gruppen, hans pappa är alkis och han bor hos sin farmor.
Therese
Klassiskt skolad, har lite mer pengar men är fruktansvärt envis.

Jag tyckte om den här boken - dom sista 86 sidorna. Jag kom liksom aldrig in i boken förens i slutet och då kändes det för sent. Men boken var bra. Jag har läst tre andra böcker av Eva Susso och blev fast direkt. Det var kanske därför jag hade så stora förväntningar på denna. Men det är en bra bok, det är det, men ändå så kan jag inte undvika att bli lite besviken på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0