Jag ska aldrig mer...

Hej!

...lova att jag skriver imorgon för det blir aldrig så. Nej, istället ska jag försöka skriva direkt så att ni inte får vänta så länge:) Men nu kommer det en recenzion på Sandor slash Ida.

Sandor och Ida träffas på en Internet-chat. Ingen av dom brukar skriva något, bara läsa lite. Men så en kväll när Ida sitter och läser skriver en kille som heter Sandor om att han hatar sitt liv, känner sig ensam och frågar om någon känner likadant. Ida sitter i en annan stad men känner precis likadant. Även fast hon är populär och har sina två "bästa" kompisar så känner hon exakt likadant. Kvällen efter vågar hon skriva: Sandor igår, är du kvar?
Han ser det och dom börjar prata om hur deras liv ser ut. Men när Sandor frågar hur Ida ser ut vågar hon inte svara ärligt. Tänk om det inte alls är en jämnårig kille, det kanske är en snuskig gubbe som hon chattar med? Så Ida lämnar ut falska uppgifter om vem hon är men det hon inte vet är att det gör Sandor också.

Jag tyckte att det var en helt okej bok. Inte alls värd ett pris men ändå, den var kanske så bra, även fast jag inte insåg det. Men en ganska bra bok som var helt läsvärd. En 3/5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0