Har tagit en paus :)



Som ni ser på bilden så har jag tagit en liten paus och påbörjat ett evighetsprojekt :) Att göra en filt av mormorsrutor :) Jag kan inte säga att det är jättekul att virka just mormorsrutor eftersom det är tre stolpar, två luftmaskor, tre stolpar, och så vidare, men det blir ju så fint! :)
En ruta tar ungefär 1 timme att göra om man inte räknar med det allra tråkigaste, detta:



Att fästa alla trådar, men jag tänker att jag gör det när jag gjort alla, oså sätter jag på en bra ljudbok samtidigt så att jag tänker bort det tråkiga :)

Aja, recension på Reckless kommer nog imorrn för idag måste jag göra mina matteläxor och skriva klart en uppgift som ska vara inne imorrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0