Jag säger bara.... PÅSKLOV! :)

Hej!

Ja, idag är det första dan på påsklovet och GASH va man behöver det här :) Dagens planering är väl att komma in en bit på tankeläsaren och även virka klart mobilfodralet :) Jag fick en liten idé om att faktiskt virka ett bokfodral efter jag såg Sofies blogg. Tankarna får gå vidare :) I alla fall, dessa böcker har jag reserverade:
 
+2 Sarah Dessen-böcker och 2 virkböcker :) Får liiiite dåligt samvete när jag redan har bokhyllan full med böcker, 11 hemlån och 8 reserverade böcker... Aja, nu ska det läsas! :)

Kommentarer
Postat av: Pia

imorgon när kriget kom är ju helt sjukt bra! :D

2011-04-18 @ 15:27:13
URL: http://bookrelated.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0