2011 års mål

Hehe, ja, tänkte ta upp lite snabbt det här hur det går med 2011 års mål som jag satte upp på nyårsafton :)

Jag skrev följande mål:

- Läsa mer än 85 böcker.
- Byta utseende på bloggen.
- Köpa en läsdagbok.
- Beta av hela min bokhylla.

Okej, mål 1, läsa mer än 85 böcker. Eh, än så länge så har jag läst 42 böcker i år och det är ungefär hälften. Tyvärr så tror jag inte att jag kommer läsa 44 böcker till under hösten. Men jag får väl hoppas att jag bara har så mycket tid över så jag hinner det :)

Mål 2: Jag har redan bytt utseende på bloggen, tack vare Frida! :) Så tack igen Frida!

Mål 3: Jag har inte bara köpt 1 läsdagbok utan 2! Tyvärr använder jag dom inte lika flitigt nu på sommaren men jag får nog ta itu med dom igen.

Mål 4: Jag kan säga att jag har inte direkt läst hälften av min bokhylla än, inte ens 3/4 av den. Men till hösten kommmer jag bara läsa ur min egen bokhylla och jag har även börjat lite smått nu, eftersom jag läste ut en av dom nu i helgen! :)

Så ja, det går väl kanske sådär med målen. I alla fall mål 1 & 4, men jag ska verkligen försöka få till dom också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0