Mitt nya bibliotek


(bild tagen från google, så det är inte mina böcker)

Ja, från och med i förrgår (då jag förstod att det fanns bok-appar till min Ipod, smart som jag är:P) så är mitt nya bibliotek utformat såhär. Jag läser just nu "Alice i underlandet" fast på engelska och är riktigt imponerad hur bra det går:)

Och jag vet, jag är inget stort fan av e-books. Jag har alltid sagt: Varför ska man ha en läsplatta när man älskar känslan av att hålla en bok? Och jag håller fortfarande med det, men jag måste erkänna att det är himla smidigt att ha den med sig och ta upp och läsa när man vill. Det är det, men jag håller fast vid vad jag sa, för det är mysigare att hålla i en riktigt bok och att bläddra på riktigt.

Vad tycker ni om det här?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker att det skulle kännas lite tråkigt att stirra på mobieln (eller liknande) hela tiden. Hej fyrknatiga ögon ;) Jag gillar riktiga böcker! :)



Ha det fint!

2011-08-22 @ 11:54:07
URL: http://filo-sofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0