Nu

Just nu sitter jag och kollar på gamla filmer, som till exempel "Ten reasons to hate you" från 99, eller "Dirty Dancing" från 87 :)



Tycker helt ärligt att dom är mycket bättre än en del filmer som kommer ut idag. Men annars så väntar jag bara på att mina föräldrar ska jobba klart så att jag får ut mitt paket, som jag hoppas löser sig idag!

Har en fråga också, Ska jag recensera Vampire Diaries isär eller ihop? Jag vet inte om dom finns isär i Sverige men det finns i England (USA kanske), så vad tycker ni?

Förresten så lägger jag in ett inlägg sen om jag får ut paketet idag :)

Och när jag ändå håller på så får ni inte missa min tävling som avslutas på torsdag! Klicka här :) Och tack Frida för att du hjälpte mig förstå hur man gör!

Kommentarer
Postat av: Nea

Dirty Dancing är så underbar! En av de bästa filmerna ever! :D

2011-08-19 @ 10:46:41
URL: http://boknea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0