Packlistan

Ja, i onsdags kom jag hem efter att ha varit borta i 8 dagar. Riktigt skönt var det men kolla det här:

Dom här böckerna hade jag med mig:



Förutom Beastly, The maze runner och Var är alaska?.
Hade även med mig hungerspelen, the carrie diaries och cirkeln.

Och dom här hann jag läsa ut:
   

Och jag vet att jag hade packat alldeles för mycket, för det gör jag medvetet hela tiden utifall. Men att bara läsa ut två böcker på dom åtta dagar jag inte haft så mycket att göra på? Nej, jag tycker själv att det är dåligt. Men jaja, jag skyller faktiskt en del på Josephine Angelini, för Helena var otroligt lång.

Har ni läst Helena? Vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Boklandet

åh, jag är så sugen fyra dagar fyra nätter. Jag tror att den är en tio poängsbok! :D

2011-08-06 @ 13:52:42
URL: http://boklandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0