Status

Ja, det var ett tag sen jag skrev hur det går med läsningen så jag tänkte, jag gör det idag :)

Just nu läser jag både "The Carrie Diaries" och "Vampire Diaries". Har kommit till kapitel 4 i VPD och kapitel 7 i TCD. Men vi får se, tänkte läsa ut båda den här veckan för man kan verkligen inte säga att läsningen går framåt så vidare värst.

Sen vill jag bara säga också att nu till hösten och våren (skolveckorna), så kommer jag satsa på att läsa engelska. Nu i höst ska jag ju först läsa ut min bokhylla men sen kommer jag satsa mer på engelskan. :)

Ja, bara så ni vet :)

 
(minimala bilder, I know, men det blev så nu)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Att läsa engelska är verkligen super för att förbättra sig i engelska i skolan. Det har hjälpt mig mycket :)

2011-08-11 @ 14:40:39
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0