Allmänt bokprat och bloggen:)

Hej allihopa! :)

Jag fick tre böcker i julklapp, Gossip Girl 1 & 3 och Harry Potter och halvblodsprinsen, nu har jag alla HP förutom femman och den tänker jag önska mig i födelsedagspresent:)

Ja, som ni ser så tänker jag inte göra någon årssammanfattning utan jag gör som jag gjorde förra året, en sammanfattning på nyårsafton. Så den får ni vänta och se tills på lördag. :)

Men ni, hur tycker ni att mitt bloggen har varit? Har jag bloggat för sällan, läst för lite/mycket, läst fel böcker eller vad tycker ni? Jag skulle verkligen uppskatta om ni svarade så att både ni och jag får en bättre blogg här på recenzion! Jag tycker att jag borde ha läst mer och lite sånt men det kommer på lördag.

Men skriv väldigt gärna hur ni tycker att mitt bloggår har varit, för det skulle jag uppskatta till tusen!:)

Ha det bra tills nästa gång!:)

(jag lägger in en bild på boken jag läser nu, jag tänkte eftersom jag fick sexan i julklapp så kan jag lika gärna börja där jag slutade sist i serien, vid fyran!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0