Beautiful blogger

                                          

Tonårsboken tycker att det är fantastiskt med alla nya bokbloggar som har kommit och ger därför alla ungdomar en Beautiful Blogger Award vilket jag tycker är fantastiskt! Jag kan bara tacka och ta emot, även fast jag bara är en av hundra som får den. Men det tycker jag att vi alla bokbloggare är värda. Om man får denna award ska man svara på följande frågor:

Ta upp närmsta bok, slå upp sidan 18 och läs rad fyra, vad står det där? 
"greve tänker inte jag hindra dig. Men Rosenschiöld är ett riktigt." ur Överenskommelser.
Vad var det senaste du såg på TV?
Vinter-OS imorse där Anna Haag vann. 
Bortsett från datorn, vad hör du på just nu?
Kommentarerna från herrarnas Vinter-OS.
Vad har du på dig?
Mjukisbyxor och favorit-tröjan:) 
Vilken var den senaste filmen du såg?
The Kings speech, väldigt bra film:)
Skulle du överväga att flytta utomlands?
Inget jag funderar över nu.

Och nu ska man ju skicka vidare till andra bokbloggare men jag följer Tonårsbokens goda exemplar och skickar vidare till ALLA sköna bokbloggare därute! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0