Min bokhög+Ett glädjerus igen! :D

Hej!
Ja, ni ser ju titeln. Min aktuella bokhög eller bokhög och bokhög, dom två böckerna som jag ska läsa så snart som möjligt:) ser ut såhär:



Ja, det är sant! Jag har fått ett recenzionsexemplar av förlaget Gilla Böcker!



Om ni läste mitt inlägg för kanske 2-3 dar sen så såg ni att detta var en av dom böckerna jag blev sugen på och så dyker den upp i brevlådan!! Jag är löjligt tacksam för denna också så tacktacktacktacktack Gilla Böcker!!
Även fast jag kommer säga att jag kommer läsa denna efter jag läst ut den andra så kommer det nog bli lite slalomläsning mellan dom här två. Fast jag ska fokusera på Överenskommelser mest, eftersom jag fick den först. Jaja, nu blev det mycket text men jag är ju i extas just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0