Bättre sent än aldrig :)

Förlåt för det tråkiga inlägget förut och välkommen hit till en lite gladare inlägg! :)

Jag läste ut Öppna ditt hjärta för två dar sen och tänkte inte på att den tillhör min bokhylla!  Så nu får ni den evighetslånga listan igen:P Nu har jag bara 37 böcker kvar att läsa:)

High school musical – The book of the film – Disney

Molly Moon stannar tiden – Georgia Byng

En ovanlig vän – Lucy Daniels

Topaz och talangjakten – Helen Bailey

Hot inifrån – Fiona Kelly

Sabrina – Varning för rättvisevinden! – Bobbi JG Weiss, David Cody Weiss

Sabrina – Häxopol  - Bobbi JG Weiss, David Cody Weiss

Madison Finn – Stackars mig – Laura Dower

Madison Finn – Drömjobbet – Laura Dower

Madison Finn – Insnöad – Laura Dower

Madison Finn – Tjererna mot killarna – Laura Dower

Madison Finn – Perfekt som popstjärna – Laura Dower

Måste Jennie välja? – Caroline B. Cooney

Vad hände med Jennie?  - Caroline B. Cooney

Sofies värld – Jostien Gaarder

Alice, snart tretton – Phyllis Reynolds Naylor

Öppna ditt hjärta – Coleen Murtagh Paratore

Kris i paradiset – Annie Dalton

Stjärna i fara – Annie Dalton

Änglar och pirater – Annie Dalton

Tvillingarna – Mårten Sandén

Piratika – Tanith Lee

Systrar av guld – Maureen Johnson

Det vandrande städerna – Philip Reeve

Hemsökt, Älska dej till döds – Meg Cabot

Genom dina ögon – Stephenie Meyer

Vargbröder 1 – Michelle Paver

Vargbröder 2 – Michelle Paver

Vargbröder 3 – Michelle Paver

Hungerspelen – Suzanne Collins

För bra för att dö – Christina Wahlden

Twilight – Stephenie Meyer

New Moon – Stephenie Meyer

Gossip Girl, Bara i din fantasi – Cecily von Ziegesar

Jag finns – Maja-Maria Henriksson

Här ligger jag och blöder – Jenny Jägerfeld

Jag saknar dej, jag saknar dej!  - Peter Pohl

Ett litet snedsprång – Denise Rudberg


Kommentarer
Postat av: Frida

Sofies värld är inget värt att lägga sin blick på. Om du tycker filosofi är roligt så kanske det är en bok för dig, men den boken var ett bottennapp på semestern en gång... rekommenderar den inte

2011-01-09 @ 23:10:15
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0