En bok som jag måste ge upp hoppet om..




Jag tycker alltid att det är lika sorligt när man måste sluta läsa böcker för att man inte kommer in i dom. Tyvärr så händer detta tragiska ibland. Nu har det hänt här. Jag var jättetaggad på Du visste aldrig att jag fanns som Sofie skrev en recenzion om. Men när jag började läsa den så bara kände jag hur musten gick ur mig. Den var inte så bra som jag trott och även fast jag har läst ett tag så blir den inte bättre. Jag om nån brukar alltid läsa klart böcker men det här klarar jag verkligen inte. Tragiskt men sant :(


Nu till något som är lite roligare:)
Jag fick ju fyra böcker i julklapp och har börjat läst den hemska men bra boken Jag finns. Jag har bara några sidor kvar i den så recenzion på den kommer inom en snar framtid :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag hade också svårt att ta mig igenom den. Men jag gjorde det, efter många långa stunder... Så jag förstår om du inte orkar dig igenom den!

2011-01-03 @ 14:56:22
URL: http://filo-sofie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0