Min bokhög :)

Hej!

Jag känner att min uppdatering har varit ganska usel denna vecka men det har varit vääldigt mycket just denna vecka så jag bloggar mer nu. :) Nu tänkte jag visa upp min bokhög som är ganska stor (hur sjutton kunde den bli så stor? :P) I alla fall:

Mer än ögat ser - Melissa Marr (bokcirkeln på boktipset.se ska ha den som bok i februari)
Här ligger jag och blöder - Jenny Jägerfeld (en av mina julklappsböcker som jag är sugen på)
Som om ingenting - Katarina von Bredow (en av dom två böcker jag beställde som jag också är sugen på)
Kär & Till er tjänst - Meg Cabot (3&4 i en prinsessas dagbok-serien, får läsa dom bakvänt:P)
Matilda - Roald Dahl (För att den verkar bra och den är på engelska)
Funk - Eva Susso (2:an i Dansfabriken-serien som jag håller på att läsa nu)
Ett litet snedsprång - Denise Rudberg (Syns inte på bilden men det är den jag håller på och läser nu också)

Så ja, min bokhög. Större har jag ju haft men eftersom jag ska läsa min bokhylla först och jag har låneböcker med i bokhögen så tyckte jag den blev stor.
Förresten så hann jag inte hämta mina reserverade böcker på bibblan vilket var synd men det är en smäll man får ta. Jag får väl reservera dom igen och hämta dom så fort dom kommit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0