I'm sorry....

Ehm ja..., hm, mitt förra inlägg kan man säga blev lite katastrof. Jag har tidsinställt det utan att komma ihåg det, så när jag logga in insåg jag att jag redan hade bloggat för dagen, dessutom så har jag på nåt sätt ändrat texten och vet inte nu hur man ändrar tillbaka. Så ja. Jag är ledsen för det och gör nu ett nytt försök:

Den här gången blir det inte lika mycket text :P

Ja, det här är alltså vad jag har tänkt läsa dom resterande 5 veckorna. Jag tänker läsa en till som jag inte säger och så har jag läst ytterliggare en som inte står med. Men annars så är det precis denna lista jag tänker hålla mig till :)


    

Alltså:
Innan jag dör (i pocketfodralet)
Var är Alaska?
Jag saknar dig, jag saknar dig
P.S. Jag älskar dig
Kampen & Uppvaknandet
Beastly
Starcrossed: Helena
The maze runner
Fyra dagar, fyra nätter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0