Hungerspelen...

Ja, i sommar så har jag ju tänkt läsa Hungerspels-trilogin eftersom filmen kommer nån gång och ja, alla säger att dom är SÅ bra.  Men om jag ska vara ärlig så är jag inte jättetaggad på att läsa dom så, är det nån som kan liksom peppa upp mig på dom? För annars känns det som att dom inte riktigt får en ärlig chans...

Sen hur det går med Tomorrow tycker jag inte att vi kommenterar alls, jag tycker inte att den är vidare värst bra nu efter 150 sidor eller nåt, så jag läser den här isället:)

Kommentarer
Postat av: Pia

jag älskar Hungerspelen! Jag läste de tre böckerna på knappt en vecka, SÅ bra är dem. Cliffhängers hela tiden som gör att man måste läsa mer hela hela tiden. Så känner jag i alla fall :)

2011-07-03 @ 21:21:07
URL: http://bookrelated.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0