Sammanfattning: Första halvåret 2011

Ja, jag vet att det är fjärde idag men eftersom mina böcker vägrar komma och det går trögt med läsandet så får det bli såhär ändå :)

Antal lästa böcker: 34 st.

Antal lästa sidor: 8837

Månadens böcker: (dom står från Januari och vidare)
                  




Hur var mitt mål för det första halvåret?: Det var väl att jag skulle läsa 42,5 st böcker vilket jag inte har lyckats med, som jag trodde att jag skulle göra. Men i alla fall, nu har jag en o en halv månad att ta igen och om jag läser lika mycket vid skolstarten som jag gjorde nu i vår, så lyckas jag nog med mitt årsmål :)


Utvärdering: Jag måste ändå säga att jag är ganska nöjd. Som alltid, skolan har tagit tid men ändå inte stulit all min tid, och om jag tänker på hur mycket jag läst förra året vid samma tid så var det inte ens häflten faktiskt. Så det är positivt att jag ägnar mig mer åt läsningen nu när jag har en bokblogg :)


Ja, så målet till nästa halvår?: För det första så tycker jag att det är helt sjukt att det redan har gått ett halvår, vart tar tiden vägen liksom? :P Nej, men, jag ska uppfylla mitt mål om att läsa minst 85 böcker och även fast jag inte tror att det kommer ske så ska jag verkligen försöka att läsa alla böcker i min bokhylla :)

Ha en fortsatt bra måndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0