Vad tycker du? :)

Ja, idag så har jag troligtvis läst ut Flytande i vatten men eftersom jag skrev det här igår så är jag inte säkert. Men nu ska jag komma till saken.
Alla bloggar har något som någon tycker kunde ha gjorts bättre, så nu får du säga till om vad du tycker att jag ska ändra :)

Har jag för långa/korta recensioner?
Skriver jag för mycket/lite om någonting?

Ja, skriv vad ni tycker för jag blir bara glad :)

(bilden har inget med inlägget att göra, men jag tycker den är så himla fin)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att din blogg är väldigt trevlig, men om du nu vill ha lite tips så kan ju alltid försöka ta fler bilder själv(:

2011-07-09 @ 15:19:31
URL: http://bookshelf.blogg.se/
Postat av: Naima

Tycker din blogg är bra som den är, men ett tips är att det är mycket mer smidigare och enklare att hitta dina recensioner ifall du skapar en kategori som heter ''Recensioner'' och lägger alla recensioner där i :)

2011-07-13 @ 00:34:20
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0