Kär i Lina Forss bok! :)



Bok: Kär i kärleken
Författare: Lina Forss
Antal sidor: 297
Övrigt: Tack Bonnier Carlsen för exemplaret! :)

Baksidetext:

Timotej af Lilja har allt: pengarna, kläderna, våningen i fashionabla Chelsea. Hon har kompisar som lyssnar och killar som flirtar med henne. Men är Timmy verkligen kär i Måns, Wille, Paul eller John, eller hon helt enkelt är kär i kärleken?

Jag blev helt kär i baksidetexten och jag blev helt kär i denna bok! Jag bara vill åka till London när jag läser om Timmy och alla hennes äventyr där. Hennes mamma och brorsa älskade man bara och även dom andra karaktärerna är väl uppbyggda. Den tog längre tid att läsa än jag trott men det var nog bara för att jag inte ville att den skulle ta slut. Nu låter det som att det här är en supermegasååbra-bok men en sån är det inte. Utan helt enkelt en väldigt mysig bok som man ska ta med sig till en lugn plats och bara njuta av! :)

Betyg: 7/10


Kommentarer
Postat av: Bokalskarinnan

Hejsan!

Jag har nu fått chansen att hålla i en tävling där jag lottar ut boken De inneboende av Frida Edman.

Jag hoppas du/ni vill vara med och tävla om den.

Länken är: http://bokalskarinnan.blogg.se/2011/june/i-samband-med-morkersdottir-forlag.html

Tack på förhand:)

2011-06-08 @ 15:42:06
URL: http://bokalskarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0