Kolla in det här! :)

I sommar (maj-juli) kommer det ut ett par nya böcker man bara blir såå sugen på :)


B. Wahlströms:



Förlorad ängel - Becca Fitzpatrick, del två efter första fallen ängel.
Fallen ängel har jag inte läst men nu när det kommer en tvåa så är det ju ett måste, har verkligen inte hört något dåligt om den!



När jag lät dig gå - Gayle Forman, del två efter första "Om jag stannar".
Jag har inte läst första men den är hemma och ska läsas så fort som möjligt.



Klass 7B, början på värmen - Pernilla Gesén, del 8 i serien Klass 7B
Jag har inte läst dom sju första men min kompis säger att dom är så bra så det kommer absolut hända (nångång:P)


Raben&Sjögren:


Jag avgudar hennes första jag läst, hoppas så på denna! :)

Ja, detta är några böcker jag är sugen på i alla fall. Har du några du längtar till? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0