Nyårslöfte.. eller ja, i alla fall halvt :)

Hej alla människor! Idag har det varit en toppenbra dag med både inlämningar, prov och supergod mat :) Kan man begära mer av en dag? I alla fall, kollade just på Pias blogg (bookrelated) och fick lite inspiration att också göra ett löfte om att inte köpa några böcker förens efter nyår. Och i mitt fall så blir det nog att skaffa böcker, eftersom jag numer sällan köper dom. Men i alla fall, jag vet att det dimper ner ett till recensionsex i brevlådan om ett tag men förutom det så ska jag försöka hålla mig :) Jag tycker det är en kul ide och jag får ju självklart inte låna några fler heller. Så jag ser fram emot det! Måste också berätta om det som händer imorrn. Jag ska få en Iphone! Åh, jag är överlycklig och helt supertaggad till det!!!! :)
Jaja, ha det bra så hoppar jag in imorrn och tipsar om en blogg! :)


Kommentarer
Postat av: Pia

Det kommer vara huuur svårt som helst för mig att inte köpa fler böcker på typ två månader XD haha, men vi får kämpa ;)

Åh, jag vill också ha en iPhone!! O.O

2011-10-28 @ 11:33:01
URL: http://bookrelated.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0