Sammanfattning: September

Antal lästa böcker: 3
Antal lästa sidor: 1046

Månadens bok:


Månadens sämsta:
Eftersom jag bara läste 3 stycken så var det ingen som var dålig. Alla var över 5 points.

Andra böcker denna månad: Hoppas & P.S. Jag älskar dig.

Sammanfattning av denna månad: Nja, det har varit en lite blandad månad. Jag har egentligen bara läst 1,5 eftersom jag läste "Hoppas" i somras och började på "P.S. Jag älskar dig" för ganska längesen. Men först blev jag dyngförskyld och vad tvungen att vara hemma från skolan=man hamnar efter. Sen nu så har jag legat hemma i feber 1 vecka och tvungen att vara hemma=man hamnar efter. Så det är väl lite drabbande. Men jag tänker ändå säga att jag är nöjd :)

Mål till nästa månad: Den här månaden tänker jag inte ha nåt supermegastort-mål som jag hade sist. För jag vet att det inte lyckas och då är det ingen idé att satsa på det. Jag får helt enkelt acceptera att jag inte kommer läsa 100 böcker det här året. Så jag säger: Nästa månad vill jag läsa minst lika mycket som denna. Ja, det är ett bra mål :)

Har nån av er läst dessa böcker? Vad tyckte ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0