Tips om en inspirerande blogg :)

Hej!
För det första vill jag bara säga att min Iphone är försenad... inte kul! Men jag försöker att vara positiv i den frågan och längta till den istället :)

Det där har inget med inlägget att göra, så jag går vidare nu:

Idag tänkte jag tipsa om en jättebra blogg som jag följer och blir insirerade av. Bloggen heter Kungen & Majkis och själv beskriver hon bloggen såhär:

Det här är jag. Virktokig. Typ varannandag-bloggare. Mamma till Majkis, 3 år, lite tokig och full med spring i benen. Majkis älskar Shrek. Majkis heter inte Majkis, hon bara kallas för Majkis. Också mamma till Kungen, 8 år, lite tokig, glad och multihandikappad. Kungen älskar musik. Kungen heter inte Kungen på riktigt, men hemma hos oss är han Kungen och därför kallar vi honom Kungen. Jag är också sambo med sambon. I den här bloggen visar jag bl.a mina virk-alster...lite pyssel, lite om familjen och lite annat smått och gott...
citat ifrån bloggen.

Jag tycker att det är en jättebra blogg och förutom att hon virkar så gör hon massor av annat roligt som man själv kan göra!

Jag tycker i alla fall att det är värt en koll! 




Bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0