Långt tag sedan sist..

Hejsan! Jag skrev ju att jag var tillbaka på bloggen och sen videobloggade jag lite, efter det så har min verklighet varit lite fram och tillbaka i själen, dessutom har jag legat lite efter i skolan med prov och så. Imorgon har jag sista provet jag ligger efter i men sen är jag ikapp, dock har jag några (7 kanske?) saker kvar innan min skola tar ledigt från prov. Jag är lite ledsen över att bloggen har blivit bortprioriterad men ibland är verkligheten som den är. Nog om det, jag ska blogga när jag har tid men jag kommer nog inte tillbaka helt förens efter dessa 7 saker. Jag hör av mig till er. :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vi har också jättemycket prov!

Jag har tre prov nästa vecka, en inlämning, en redovisning och veckan därefter två prov. Sjukt :/

2012-04-19 @ 21:20:04
URL: http://feliciasboktips.blogspot.com
Postat av: Felicia

Nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna boken En sån där vidrig bok där mamman dör, och det skulle vara kul om du var med :)

2012-04-20 @ 19:55:39
URL: http://feliciasboktips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0