Angående nya blogg.se

Som dom flesta säkert redan vet så förnya sig blogg.se för ett tag sen och aldrig någonsin har jag varit så irriterad på någon förändring tror jag. Jag har gått nuts ett antal gånger för att det inte har funkat osv, osv. Nu funkar det alldeles utmärkt för mig, vilket är toppen! 
 
En sak som jag tänkte berätta är dock att jag nu mer svarar på min blogg istället för att gå till din blogg. Det är mycket mer effektivt då jag inte alltid har tillgång till dator men ändå vill svara, som jag då kan göra i mobilen.
Om du lämnar din mejladress så får du mejl om jag har svarat på din kommentar, annars så vet du ju inte, och det tycker jag är jättesynd! Så antingen får ni börja lämna epost-adresser eller så får ni väl säga till att ni vill att jag ska svara på eran blogg, för jag vill verkligen att ni får ser mitt svar! :D
 
Hoppas ni förstod, och kommentera om ni vill att jag ska skriva svar till dig på din blogg istället. :)
 
Tänkte också skriva vilka böcker jag lyckades läsa ut på semestern, men för att göra det lite roligare så får ni bilder! :)
 
                               
 
Den sista boken hann jag bara ungefär hälften till, men jag tänker räkna med den också! :)

Kommentarer
Postat av: Chamilla Magnusson

Tjena!
Jag håller med dig om förändringarna. De är ganska förvirrande ibland. Som de här taggarna eller vad de är... hur skriver man sådana? Jag skriver i ord som jag tycker passar, de blir rosa som kategorierna ovan men sen när jag publicerar inlägget är taggarna bort! För tusan!
Dina svar på mina kommentarer ser jag direkt på min egen blogg som "Svar på dina kommentarer". Så för mig behöver du inte skriva svar på min sidan, men får gärna kika in och skriva en egen kommentar n_~

Svar: Jag har inte orkat brytt mig om dessa taggar, förstår ingenting! Obegripligt varför dom ska ändra på kategorierna.. Jag ska absolut kika in hos dig! Börja följa dig ska jag också göra, så fort jag får ta i en begriplig dator! :D
None None

2012-08-11 @ 21:53:43
URL: http://blandbockerlivetmagin.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh var "Två gånger är en vana" bra? :D

Svar: Den var jättebra! Superbra i solstolen tänkte jag säga, men här i Sverige finns det ingen risk för sol.. haha. Nej, men om du har läst första boken så tycker jag absolut att du ska läsa den andra också för fortsättningen var jättebra! :D
None None

2012-08-12 @ 16:58:33
Postat av: Linda

Sv: Haha nä solen är långt bort! Jag fick denna bok av en vän men har inte läst första boken. Men tycker du man ska läsa den först och vilken av dem var bäst, ettan eller tvåan? :)

Svar: Jag tycker absolut att du ska läsa första först, och vilken som var bäst är faktiskt svårt att säga, båda är bra och passar bra tillsammans som serie :)
None None

2012-08-13 @ 20:35:23
Postat av: Chamilla Magnusson

Jag ser fram emot dina kommande kommentarer, tips och goda råd n_n
Jag har också slutat tänka på taggarna... varför lägga energin på sådant när man kan lägga det på böcker?

Svar: Precis, om min energi på böcker är mycket mer användbar än energin på taggarna! ;)
None None

2012-08-13 @ 21:30:13
URL: http://blandbockerlivetmagin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0