Förlorad ängel



Bok: Förlorad ängel
Författare: Becca Fitzpatrick
Antal sidor: 317
Förlag: B.Wahlströms
Serie: Förlorad ängel, eller Hush hush som den heter på engelska.

Just det, om du verkligen inte vill ha NÅGOT spoilat så sluta läs här. :)

En svuren ed
En fallen ängel
Förbjuden kärlek

Noras lycka med Patch som skyddsängel blir kortvarig. För hon misstänker snart att han vill henne illa och drar sig därför undan. Patch svarar med att genast börja dejta Marcie, Noras värsta fiende och verkliga plågoande. Det går så långt att Nora inte bara fruktar för sitt eget liv utan också börja misstänka att det är Patch som ligger bakom mordet på hennes pappa. Kan Nora lita på sin skyddsängel? Är hans hemligheter farligare än hon någonsin kan föreställa sig?

Åh, den andra delen i denna serie är precis lika bra som första! Jag tycker det är extremt bra att komma på en sån här handling. Handlingen blir mer och mer spännande för varje sida som går och det är ett skitspännande slut, precis som i första boken. I denna bok så binder författaren in karaktärerna mer och mer med varandra och det ökar på spänningen ännu mer. Jag tycker om hur boken utvecklas och hur slutet blir så spännande att man inte kan släppa den. Ja, jag tänker faktiskt inte skriva långa texter om hur bra den är, utan bara visa bokens förtjänade betyg. :)

Betyg: 10/10

Väldigt stort tack till B.Wahlströms som skickade detta underbara exemplar! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Okej, sure :P Jag hade tänkt göra det förut, men kan gör en inlägg om det på en gång :P

2012-02-18 @ 15:52:16
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Frida

SVAR: Ha! :P vilket sammanträffande :P och Tack! Jag tror att du också passar grymt bra i både kort och långt hår :P

2012-02-18 @ 16:44:15
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0