Tack så mycket! Och lite annat :)

Hej!

Idag loggade jag in via blogg.se-appen och såg att jag fått flera grattiskommentarer, tack så jättemycket hörrni! Helt underbart att ni kan göra ens dag^^.

Annars så vill jag nog bara säga att det är ganska mycket i skolan nu, massor med prov dessa 5 veckor fram fast jag är lite taggad till det. :)

Juste, idag på engelskan så började vi med läsprojektet som vi skulle haft i höstas. Det ska pågå i 5 veckor och man ska alltså läsa en skönlitterär kapitelbok på engelska. Gissa om jag blev glad! :)



Denna fina bok håller jag på och läser nu på engelskan^^. 

Ja, hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll mina fina läsare! :)

Kommentarer
Postat av: Anna - Boktycke

Åh, den vill jag också läsa!

2012-02-29 @ 19:28:48
URL: http://boktycke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0