Frågor

Hej hörrni! :)

Jag har några frågor som jag har funderat lite på och om ni vet svaret så får ni gärna kommentera! :)

1. Ska Anna and the french kiss översättas?
Anna and the French Kiss 

2. Ska The mortal instruments-serien översättas?
City of Bones (The Mortal Instruments, #1)

3. Det finns ju Vampire Diaries:The return-böcker på engelska, ska dom komma på svenska?
Nightfall (The Vampire Diaries: The Return Series, #1)

Jag vet inte riktigt varför sista bilden blev så liten, men så blev det. :P Alla bilder är tagna från goodreads.com.

Så om ni vet svaret så kommentera gärna för jag vill gärna få reda på det:)

Ha en toppendag hörrni! :D

Kommentarer
Postat av: Iktoro

Jag vet tyvärr inte, men jag hoppas det de har fått finfina recensioner

2012-01-11 @ 17:21:58
URL: http://iktorosbocker.blogspot.com
Postat av: Pia

Eftersom att det kommer att bli filmer av The Mortal Insruments så kommer nog den serien att översättas till svenska. Jag är inte säker på det såklart, men så blev det ju med både twilight och hungerspelen. Så det skulle inte förvåna mig om även The Mortal Instruments översätts eftersom att den serien är i samma "kategori" som twilight och hungerspelen :)

2012-01-11 @ 17:32:27
URL: http://bookrelated.devote.se
Postat av: Anna

Jag har hört att inga fler Vampire Diaries-böcker ska översättas. Men det var ett tag sedan jag hörde det.

2012-01-11 @ 19:32:21
URL: http://bookshelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0