Lite uppdatering :)

Hej allihopa!

Tänkte bara kolla in här och berätta lite om vad jag läser och så.

Just nu läser jag Den vita katten av Holly Black och än så länge är den väldigt bra. Efter den så kommer jag antingen läsa Lögner eller kanske Cirkeln. Jag läste första kapitlet i Cirkeln härom kvällen och blev skitskraj, men samtidigt ville jag fortsätta läsa. Ja, den ser jag verkligen fram emot. :)

Såg även kommentarerna om att ni inte kunde kommentera det senaste inlägget. Inte bra! Skulle ni kunna testa att kommentera detta så jag ser om det funkar? Annars måste jag verkligen göra något åt det, för självklart så måste ni kunna kommentera om ni vill! :)



Ni får en gammal bild här, i brist på andra bilder :)

Kommentarer
Postat av: Linda

haha jag beställda fyra böcker, fick dem igår har redan läst ut två.

Nu återstår "Cirkeln" och "Halva liv", och nu blev jag lite skraj när du skrev att du blev skitskraj ;)haha

Vågar man läsa den? ;)



Ha det fint! :)

2012-01-28 @ 18:32:16
Postat av: Andrea

Hej! Du bloggade via blogg.se appen,och då går det inte att kommentera,det hände mig med när jag prövade! :)

2012-02-01 @ 10:57:36
URL: http://andypandycool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0