Sommarlov och lite sådant! :)

Hej på er!

I förrgår fick jag sommarlov men mitt bloggkonto har varit helt konstigt, publicerade "Lola and the boy next door"-recensionen även fast det bara var ett utkast och ja, det har levt sitt egna lilla liv. Men nu är jag här! :)

Det här sommarlovet har väl börjat...bra? Nja, värmen har väl inte kommit hit än kan man väl säga och det tycker jag att den kan göra snart, för det är så underbart när den är här! :)

Detta sommarlov tänker jag läsa undan lite recensionsexemplar och så, böcker jag "måste" läsa, men efter det så tänker jag inte har några krav alls på hur mycket jag ska läsa utan det får bli som det blir. Så har jag bestämt i år! :)

Den här fina sommarboken läser jag just nu:




Vad tänker ni läsa i sommar? Finns det nåt man bara måste läsa? :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Just nu läser jag samma bok som du :D

Sen är det massa låneböcker jag tänker läsa och förhoppningsvis hinner jag läsa någon egen bok också :)

2012-06-15 @ 13:16:43
URL: http://boktjejerna.devote.se
Postat av: Yrsha

Svar: Ja, jag har tyckt om de böckerna jag har läst än så länge på listan. Sommarböcker är så mysiga! :)

Hoppas du tycker om "Du glömde säga hejdå"! Jag läste den på engelska och tyckte om den, det får nog bli en omläsning på svenska snart :)

2012-06-16 @ 22:52:12
URL: http://haveyoureadthisone.com
Postat av: Olivia

Jag som inte har läst nåt av Sarah Dessen än har tänkt läsa åtminstone Mitt perfekta liv och Mycket mer än så, för de verkar så himla bra :) Får väl se om jag läser Du glömde säga hejdå eller någon av de andra också ^^

2012-06-17 @ 13:14:09
URL: http://teenbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0