Det finns ju dessa böcker också... :)

Det finns ju böcker till allt, och denna gång tänkte jag berätta om alla dessa böcker som jag verkligen vill läsa och som jag någon gång SKA läsa. :)
 
 
Denna bok har jag varit nyfiken på sen den gavs ut. Tycker om omslaget och jag tror att jag även gillar innehållet!
 
Denna fina, kritikerrosade bok är ju ett måste! Även fast jag inte är sådär jätteinsatt i handlingen så vill jag skapa mig en egen uppfattning!
 
 
Percy Jackson-serien, denna serie SKA jag läsa. Jag har verkligen tagit på första boken på svenska för många gånger. Jag VILL HA DESSA!! :)
 
 
Till slut denna bok. Det finns inte ord så länge jag har velat läst denna. Omslaget. Handlingen. Boken. Denna bok SKA jag bara läsa, punkt slut.
 
Självklart finns det många, många fler böcker som jag vill läsa men detta är ett noga valt urval. :)
 
Har du några böcker som du känner att du verkligen VILL eller verkligen SKA läsa? :)

Kommentarer
Postat av: Beate

Jag läste Percy Jackson and the Lightning Theif för ett tag sedan och den var JÄTTEBRA!! Verkligen värt att plocka upp nästa gång! :D

Svar: Sure, det ska jag absolut göra! :)
None None

2012-10-12 @ 18:36:08
URL: http://bokbeate.blogspot.com
Postat av: Chamilla Magnusson

Jag la in mitt svar på min blogg, som ett litet inlägg n_n
Du får gärna titta in och se vilka (blev några men jag har sååå många fler!)

http://blandbockerlivetmagin.blogg.se/2012/october/det-finns-ju-dessa-bockerna-ocksa.html#comment

P.s Den andra boken uppe från... den stod jag och fingrade på när jag skulle hem från centralen. Den både verkar och ser ganska intressant ut. Men jag är rätt nöjd med de två bok köpen jag gjorde ändå n_n D.s

Svar: Jag såg det, verkligen jättekul! :)
None None

2012-10-16 @ 21:50:38
URL: http://blandbockerlivetmagin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0