Wreck this journal

 
Jag vet att det har varit några som har frågat om vad Wreck this journal är och även hur den funkar. Jag förstod inte heller i början men jag hoppas att ni efter detta inlägg förstår lite mer i alla fall! :)
 
Boken heter alltså Wreck this journal  och är skriven av  Keri Smith. Hon har även skrivit flera andra böcker, t.ex. som Mess och This is not a book.
 
 
Det här är mitt exemplar av Wreck this journal, köpt från adlibris.com och kostade 108 kronor. Jag är jättenöjd med mitt köp och tycker om den även fast jag inte har gjort någonting alls i den än. Men jag är taggad, tro mig! ;)
 
Denna bok går ut på att man ska vara kreativ. Man får uppdrag som man ska göra och det är det som gäller liksom. Du behöver absolut inte göra det i någon ordning men du ska göra uppdragen.
 
Exempel på uppslag är:
 
Det är från att vara t.ex. "Colour this whole page" till att vara något så random som ovanför. Jag stormgillar denna idé och jag hoppas att ni har förstått lite mer nu i alla fall! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Nej vad kul! Den måste jag nog införskaffa mig :D

Svar: Den är jätterolig att ha! :D
None None

2012-10-04 @ 17:23:31
URL: http://loobook.blogg.se
Postat av: Pia

Den är nu beställd ^^

Svar: Åh va kul! :)
None None

2012-10-04 @ 18:00:14
URL: http://bookrelated.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0